۲۱ مهر ۱۳۸۹، ۲۰:۲۷

بررسی شش هزار گزارش و شکایت مردمی در سازمان بازرگانی خراسان رضوی

بررسی شش هزار گزارش و شکایت مردمی در سازمان بازرگانی خراسان رضوی

مشهد - خبرگزاری مهر: معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی خراسان رضوی گفت: طی شش ماهه اول سال جاری بیش از شش هزار و 100 مورد شکایت کتبی، حضوری و تلفنی مردمی در خصوص تخلفات صنفی توسط این سازمان دریافت و رسیدگی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر از مشهد، علی غفوری مقدم اظهار داشت: در این مدت هزار و 200 مورد شکایت کتبی و حضوری مردمی توسط این سازمان دریافت شد که با رسیدگی به بیش از یک هزار و 100 مورد از این شکایات، 415 فقره از شکایات دریافتی با استرداد مبلغ بیش از یک میلیارد و 657 میلیون ریال و حل اختلاف طرفین مختومه شد.

وی با بیان اینکه در این مدت 4 هزار و 900 مورد شکایت و گزارش مردمی از طریق تلفن 124 ستاد خبری این سازمان دریافت شده است، افزود: پس از انجام بازرسی های فوری در کمترین زمان ممکن، بیش از یک هزار و 900 فقره از گزارشات و شکایات مورد بررسی منجر به احراز تخلف واحد صنفی و تنظیم پرونده به ارزش بیش از چهار میلیارد و 700 میلیون ریال و ارجاع به تعزیرات حکومتی گردیده است.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت بیش از 400 مورد از گزارشات مردمی با برگشت حدود بیش از 143 میلیون ریال به زائران و مجاوران مورد رسیدگی و جلب رضایت شد.

غفوری مقدم با اشاره به دریافت بیش از دو هزار و 600 گزارش از ناظران افتخاری در مشهد مقدس و تنظیم یک هزار و 170 پرونده تخلف، افزود: گزارش های دریافتی از طریق ناظران افتخاری در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل 520 درصد رشد داشته است.

کد خبر 1170323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha